Kwaliteitsmedewerker Dienstverlening

Is de klant voor jou nummer 1? Ken jij het belang van klantverwachting en klantbelofte?
Dan is de functie kwaliteitsmedewerker Dienstverlening bij ons misschien je volgende stap.
Als Kwaliteitsmedewerker Dienstverlening ben jij bij onze gemeente diegene die ons helpt om onze processen in de Dienstverlening naar een hoger niveau te brengen. Daarin weet je altijd de goede balans te vinden tussen klantgerichtheid en efficiency. Je onderzoekt, analyseert, adviseert en implementeert daar waar nodig verbeteringen.
Spreken deze uitdagingen je aan? Beschik je over ervaring in de dienstverlening en kwaliteitsmanagement? Lees dan vooral verder!
De kwaliteitsmedewerker Dienstverlening heeft als belangrijke taak het verder ontwikkelen en borgen van de (kwaliteit van de) dienstverlening naar onze inwoners en ondernemers. Hierbij is de ontwikkeling in de digitale dienstverlening een belangrijk onderdeel. Je signaleert knelpunten in klantprocessen gemeente-breed (dienstverlening raakt immers de hele organisatie) en doet hierover verbetervoorstellen.
Uiteraard zorg je ervoor dat we de kwaliteit van onze dienstverlening ook kunnen monitoren. Op basis van de resultaten van die analyses, maar ook op basis van ontwikkelingen in onze omgeving en in de dienstverlening, adviseer je de organisatie.
Afstemming/coördinatie met andere afdelingen en ketenpartners is van groot belang. Daarom organiseer je een goede ketensamenwerking met andere onderdelen van de organisatie en met ketenpartners met als doel het realiseren van het afgesproken niveau van dienstverlening. Hierbij kun je optreden als trekker en/of lid van werkgroepen die gericht zijn op (het door-ontwikkeling van) de kwaliteit van de dienstverlening.
Jij
We zijn op zoek naar een enthousiaste en energieke professional met een passie voor klantgerichte dienstverlening. Ben jij een specialist in het optimaliseren van klantprocessen? Lukt het jou bovendien om medewerkers te motiveren om samen de dienstverlening te verbeteren?
Je bent klantgericht, oplossingsgericht, positief ingesteld, enthousiast en je hebt een scherp oog voor klantgerichtheid en de kwaliteit van dienstverlening. Je neemt verantwoordelijkheid voor je werk en je toont je betrokken. Je zet je schouders onder initiatieven die ervoor zorgen dat de kwaliteit van de dienstverlening aan onze klanten nog beter wordt. Je bent een teamspeler pur sang.
Je hebt een HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur op het gebied van bestuurskunde of bedrijfskunde. Ervaring met betrekking tot dienstverleningsprocessen of procesverbetering bij een overheidsorganisatie is een pré.
Als je daarbij van aanpakken weet en houdt van een werkomgeving waarbij je werkdag wel eens anders wordt dan je van tevoren had verwacht (en er daarom een beroep wordt gedaan op je creativiteit en flexibiliteit), dan zal je je bij ons thuis voelen. En tenslotte, maar zeker niet minder belangrijk, zoeken we een leuke collega en een teamspeler waar we op kunnen bouwen en vertrouwen.
Wij
Onze medewerkers zijn onze grootste kracht. Wij zijn een informele en resultaatgerichte organisatie met korte lijnen en een goede samenwerking tussen de collega’s en met ons bestuur. Door samen de handen uit de mouwen te steken bouwen we aan een duurzame en toekomstbestendige gemeente.
We zijn een kleinere gemeente met ruim 80 collega’s, wat maakt dat veel medewerkers een breed en afwisselend werkveld hebben en de lijntjes kort zijn.
Onze organisatie kent een goede mix van ervaring en kennis in zowel overheid alsook het bedrijfsleven.
Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je een aanbieding gebaseerd op functieschaal 10a met een salaris van maximaal € 5.021,00 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Het betreft een structurele functie voor 32-36 uur per week.
Daarnaast bieden wij natuurlijk prima arbeidsvoorwaarden vanuit de CAO Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%. Dit IKB kun je bijvoorbeeld maandelijks laten uitbetalen of sparen voor een latere uitbetaling. Je kunt er ook verlof voor kopen of op een fiscaal aantrekkelijke manier je reiskosten vergoed krijgen. Aanvullend bieden wij uitstekende lokale arbeidsvoorwaarden.
Meer informatie over wat werken bij onze gemeente te bieden heeft en hoe onze collega’s dit ervaren vind je hier op onze website.
Samen
Spreekt dit je aan en wil je samen met ons groeien? Dan komen we graag met je in contact!
Wil je meer weten over de functie neem dan contact op met onze Manager Dienstverlening Paul Engelen, via telefoonnummer 045 5448386.
Wil je meer weten over de selectieprocedure neem dan contact op met onze beleidsadviseur P&O, Tineke Mommertz, via 045 5448325.
Je kunt solliciteren door je curriculum vitae en motivatiebrief uiterlijk 9 januari 2023 te uploaden via de website van Igom.