Test u de nieuwe meldingen-app?
In januari neemt gemeente Simpelveld een nieuw systeem in gebruik voor meldingen in de openbare ruimte.
Met dit systeem kunnen inwoners eenvoudiger een melding maken over bijvoorbeeld een scheve stoeptegel, zwerfafval, een beschadigd speeltoestel of overlast door de hond van de buren. Voordeel van dit systeem is daarnaast ook dat we u eenvoudiger en sneller een terugkoppeling kunnen geven over de afhandeling van uw melding.
Voordat we het systeem in gebruik nemen, gaan we testen. Een groot deel van de testen wordt door medewerkers van de gemeente uitgevoerd. Maar we vinden het ook belangrijk om de mening van u als inwoner te horen. Zijn de keuzes die we hebben gemaakt ook logisch voor u? Als u iets tegenkomt op straat en u wilt dit melden, lukt dit dan ook eenvoudig? En de berichten die wij u daarna sturen, zijn deze duidelijk en voldoende? Door samen te testen komen we tot de meest gebruiksvriendelijke keuzes.
Helpt u ons bij het testen?
Op maandag 21 oktober vindt in ons gemeentehuis van 09:00 tot 11:00 uur een bijeenkomst plaats, waarin we graag met u het nieuwe systeem willen testen (met eventuele uitloop tot uiterlijk 12:00 uur).
Aanmelden voor deze bijeenkomst kan door een e-mail te sturen naar aanmelden@simpelveld.nl of telefonisch via 045 5448383. Aanmelden kan ook persoonlijk tijdens onze openingsuren via een collega aan de balie.
Na aanmelding ontvangt u een bevestigingsmail met aanvullende informatie.